Your search results

بهترین مسیرها برای مهاجرت

نوشته شده توسط Parisa در تاریخ 10/08/2023
0
بهترین مسیرها برای مهاجرت

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مسیرها برای مهاجرت آشنا کنیم.

1)مهاجرت تحصیلی

 

مهاجرت تحصیلی به شرایطی اطلاق می‌شود که فردی به مدت حداقل 12 ماه در کشوری بیگانه به تحصیل بپردازد.

این نوع مهاجرت در میان ایرانیان به شدت متداول است و افراد زیادی برای ادامه تحصیلات خود در مقاطع مختلف دانشگاهی اقدام به اخذ ویزای دانشجویی می‌کنند.

کشور ترکیه با داشتن دانشگاه‌های برتر با هدف جذب استعدادهای جوان و برابر سازی فرصت‌های آموزش سالانه جمع کثیری از دانشجویان بین المللی را پذیرفته و با اعطای کمک هزینه و بورسیه‌های مختلف تحصیلی آن‌ها را حمایت می‌کند.

2) پناهندگی

 

پناهنده به کسی گفته می‌شود که به علت ترس یا شرایط خیلی سخت به اجبار از کشور خود خارج شده و امکان بازگشت به آن را ندارد. از آنجایی که پناهندگی فرآیندی غیر قانونی به حساب می‌آید‌، پناهندگان پس از ورود به کشور مقصد، در ابتدا به عنوان پناهنده شناخته شده و تنها پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و مهارتی نام پناهنده بر آن‌ها اطلاق میگردد.

طبق قوانین سازمان ملل، تمامی کشورها باید حقوق پناهجویان مانند حق بازگشت به خانه، عدم استرداد، حق اتحاد با خانواده  و حق سفر را رعایت کرده و از امنیت و سلامتی آنها راحراست کنند. این مسیر را نمی‌توان جزو بهترین مسیرها برای مهاجرت دانست.

 3)مهاجرت شغلی

 

یکی دیگر از انواع رایج مهاجرت، مهاجرت کاری است که در آن افراد برای دستیابی به فرصت‌های شغلی یا درآمد بهتر به کشوری بیگانه می‌روند.

مهاجرت شغلی اغلب در شرایطی رخ می‌دهد که فرد مهاجر از امکانات کافی برای زندگی در کشور خود برخوردار نباشد و برای ارتقا سطح زندگی به کشوری پیشرفته‌تر با موقعیت‌های شغلی بهتر مهاجرت کند.

مهاجرت شغلی یکی از بهترین روش‌ها برای اخذ اقامت دائم کشور مقصد است، به همین دلیل متقاضیان برای کسب درجه شهروندی در کشور مورد نظرشان، ابتدا برای درخواست ویزای کاری اقدام می‌کنند.

4) بهترین مسیرها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

 

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری که به شهروندی اقتصادی نیز شهرت دارد، بهترین و مطمئن ترین روش برای مهاجرت می‌باشد.

در این حالت فرد متقاضی با بردن مبلغ قابل توجهی یا با خرید ملک در کشور مقصد سرمایه گذاری میکند. امروزه کشورهای متعددی از این روش استفاده کرده و هدفشان از آن تنها کسب سرمایه مالی نیست، بلکه عموما به افرادی درجه شهروندی را اعطا میکنند که در ابعاد اجتماعی و فرهنگی نیز تاثیر گذار خواهند بود. کشور ترکیه در این زمینه یکی از بهترین و شکوفاترین اقتصادها برای مهاجران سایر کشورها به شمار می آید.

جهت مشاوره برای معرفی بهترین پروژه‌ها در هر منطقه از استانبول با مشاوران ما در تماس باشید.

 
00905373213320

نظرات شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه پروژه‌ها